środa, 28 maja 2014

Cały świat w karteczkach

Witajcie!

W poprzedniej notce wspomniałam, że aktualnie różnymi domowymi sposobami uczę się języka niemieckiego. 

Dzisiaj chciałabym zwrócić Waszą uwagę na wyjątkowo skuteczną w moim przypadku metodę nauki czyli fiszki. Do tej pory korzystałam z robionych własnoręcznie karteczek. Sposób ich przygotowania był bardzo prosty:

1. Tworzyłam na komputerze tabelkę i w sąsiadujących kolumnach pisałam słowo po niemiecku i jego polski odpowiednik.
2. Drukowałam i wycinałam słówka parami.
3. Składałam karteczki na pół.
4. Laminowałam każdą karteczkę żeby dłużej mi posłużyła.

Muszę jednak przyznać, że przy częstotliwości uczenia się 20 słów dziennie robienie własnych fiszek zajmowało mi sporo czasu. 

Trafiłam jednak na ten post u lifemanagerki. Pogrzebałam w internecie i znalazłam więcej pozytywnych opinii o fiszkach wydawnictwa Compagna Lingua. Postanowiłam, że kupię cały komplet Niemieckiego w Karteczkach. Dzięki promocji w sklepie internetowym i kodowi rabatowemu z posta lifemanagerki zapłaciłam połowę ceny regularnej! Jeśli policzyć ile wydawałam na tworzenie własnych fiszek (całkowity koszt papieru, tuszu, laminatów i prądu) to cena jest naprawdę korzystna.

Do końca maja Wy też możecie zaopatrzyć się w fiszki 50% taniej przy wykorzystaniu kody rabatowego od lifemanagerki :)

Jeśli uczycie się akurat jakiegoś języka obcego to serdecznie polecam fiszki Compagna Lingua. 
Ten wpis nie jest w żadnej sposób sponsorowany przez sklep ani wydawnictwo i przedstawia wyłącznie mój punkt widzenia.

2 komentarze: